att resa sig upp igen

jag börjar komma på benen nu. hur osannolikt det än låter så var att prova bikini på åhlens just vad jag behövde i mitt tillstånd. det hade ju kunnat vara spiken i kistan, lite som rysk roulette, men jag hittade faktiskt en jättefin som passade! det händer ALDRIG! utom idag. får allt att kännas lite bättre faktiskt. och att alla runt omkring mig försökt få mig på bättre humör under the dark days.

på lördag gäller det igen!
klubb uniform spelar skivor på smålands! jag känner mig till och med nästan redo för det!

Kommentarer
Postat av: liza

emma. jag är en korkskalle. jag vet. hur gör jag för att logga in på uniformbloggens sida? jag har ingen aning om vilket som är användarnamn och lösen... mejla mig på helgon jättesnälla. om jag har ett eget privat lösenord är det ju lite krisigt men.. puss love you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback