jag hjärta folkets park

det kan inte finnas någon annan folkets park som är bättre än våran!? idag kom det slutliga beviset på att den är allt vad man behöver, med artikeln gratis surfning i folkets park. om det inte var för att dom stängde grindarna där på kvällen och att jag inte är så bra på att klättra nu för tiden, skulle jag slå upp ett tält där inne och bosätta mig. då hade livet inte kunnat bli bättre. gräsmatta, solsken, nära till konsum, alltid massa trevligt snyggt folk runt omkring en, folköl, DEBASER och så den där pop-eye-grillen som är på gång att öppna med! OCH gratis internet! fast det är klart, jag skulle väl behöva köpa en ny dator med, eftersom betty här verkar glappa lite mot trådlösa nätverk. och det där med att hon inte klarar sig mer än ca 17 minuter utan strömsupply. men ändå. bara tanken...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ja du, det är inte utan att man är lite spänd på den där Pop-Eye-grillen. Har saknat ett närliggande falafelhak sen N.1 lade ner sin verksamhet. Jag tror på Pop-eye. Förresten, på sankt knuts torg kan man surfa gratis på mitt trådlösa nätverk. Det bjuder jag på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback