nytt meddelande

ganska rutten söndag, har inte fått skräp gjort som jag borde, jag är helt sunkig, luktar illa och vill bara äta ost och godis. men man måste väl tillåta sig sådana dagar med emellanåt. men frukosten var redig och jag har kollat på en obehaglig film - palindromes - funkar inte jättebra varken till middag eller godis och borde nog setts med något klarare skalle, och gått på långpromenad med teresa och lilian. så visst, helt bortkastad är den ju inte dagen.

igår var det förvånansvärt mycket fest med tanke på den sena dagen i månaden! följde med josefin på stödfest för en konstförening som bjöd på tomatsoppa och gott bröd, och sen kb där både !!! och publikuppslutningen var positiva överraskningar. all good kväll faktiskt.

Kommentarer
Postat av: liza

jag ljög när jag sa att jag kunde alla kvällar. jag jobbar torsdag och fredag kväll men mån-ons är jag bara upptagen dagtid. puss.

Postat av: Daniel

Oj, där är ju du. Hej hej. Hoppas allt är bra därborta på disponenten.

2007-04-23 @ 17:44:00
URL: http://danhielm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback