självbehärskning eller -plågeri?

jag hindrar mig själv från att skriva ett desperat hej-kom-och-håll-om-mig-sms och vet inte om jag ska vara stolt eller bara känna mig jäkligt misslyckad. nyss hemkommen, det som skulle bli ett par öl i glad gammalt (riktigt gammal, sådan från födseln, ja teresa är nog den nuvarande vän jag har haft en relation till längst i hela världen, faktiskt) lag, blev flera och sen jeriko där först lovekevins hade releasefest och jag träffade på både en gammal kompis från gymnasiet och två pers som jag varit på gång att byta lägenhet med, och sen i love-klubb med rosa techno och helt sjukt mycket superstajlade snygga tjejer. jag kände att jag i de kläder jag valde imorse kl 8, inte riktigt pallade hålla skenet uppe. trots att det nog hade kunnat bli nästan lika svettigt där som sist. men när teresa började se i kors valde jag ändå att gå hem jag med, jag misstänker att det kan bli ngt slags utgång imorgon med som jag då tänkte vara lite mer peppad på, när mitt hjärtas malena kommer hem till byn.

Kommentarer
Postat av: liza

jag vet jag vet jag vet. det ger mig ångest. jag tycker kerstins ide var bra, att typ hitta på egna genrer men så att man ändå förstår vad vi menar. jag kommer inte ihåg hennes exempel dock. jag ska tänka så det blöder.
usch, jag känner mig sååå stressad över bostadsgrejen, vi har bara hållit på i två veckor men det känns redan uppgivning. men när det väl löser sig så löser det sig ju, måste försöka komma ihåg det. glad puss lilla älskling.

Postat av: liza

jag tycker att kerstins förslag är helt klart värt att anta tillsvidare. om vi kommer på något annat sen som vil hellre vill ha så är det inget som hindrar. det är ju inte som att det sätter sig stenhårt i folks medvetande så att de kommer bli förvirrade om vi byter . jag skriver till smålle nu.

2007-04-08 @ 10:59:40
URL: http://drosophila.blogg.se
Postat av: liza

shitman. g-mail är ganska värdelöst egentligen. att man inte ser på förstasidan om det kommit något nytt mejl som man inte läst ifall du eller kerstin redan varit inne. man ser bara de olika historikerna. jag har varit inne på mejlen ett antal gånger men antagit att det ej kommit några fler mejl eftersom ni redan läst dem. jäkla skit.

2007-04-08 @ 11:05:10
URL: http://drosophila.blogg.se
Postat av: liza

sorry att jag bombar dig men ville bara säga att lägenhetstitt är ju underbart!!

2007-04-08 @ 11:06:38
URL: http://drosophila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback