stressfaktor 1000

jag hinner inte öppna ostjäveln så jag äter min knäckebrödsmacka med bara smör, med kylskåpet öppet under tiden så jag slipper ödsla tid på att stänga och öppna igen för att sätta tillbaka smöret. jag kan inte formulera en mening som handlar om något annat än helvetes jävla åtgärder för hållbar förnyelse av rekordårens bebyggelse, inte lyssna på vad någon säger till mig och reagera på det. hjärnan är avstängd, nedlagd. jag skakar och kan inte sitta still, men får inget gjort när jag väl sätter mig, eftersom jag någonstans bestämt att jag nog skulle gå och lägga mig. tillbaka i mitt hem, detta min borg och fängelse. jag får inte gå härifrån förän SÅ mycket är klart imorgon. tillät mig att ta en paus för tv ikväll, tror det var ett bra beslut, men jag fattade inte vad det var vi tittade på, speciellt inte den där filmen med sherlock holmes efter six feet under. misär i hjärnan. imorgon är det valborg som följs av första maj och sen är det maj och alldeles alldeles snart dags för allt som ska vara klart och göras i maj. jag kan inte sitta här och tänka på det bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback