i don't like mondays

uh. svårt att vakna efter helgen som lite grand kändes som den aldrig tog slut. tillbaka på jobb och känner mig helt tom i huvudet. vet inte hur jag ska angripa någonting utom fikarast om dryga timmen, och då har jag ändå tjuvstartat på kaffet...

idag har jag och liza fixat en skåpbil, ska till hässleholm och hämta en soffa till vardagsrummet. jag längtar tills den är hemma och jag kan lägga mig i den och kolla tv. jag älskar min nya boendesituation. igår hade vi tebjudning med kerstin, josefin och ida - och det finns så mycket plats att bara finnas på där. mycket bra. den lilla verandan som liza målade klart i går morse ser när det är mörkt och man tänder den gröna lampan jag köpte på åhlens ut som ett rum av päronglass med chokladsåskanter! gott. men inte lika gott som frukosten igår, mackor med smörstekta kantareller från degeberga, och amerikanska blåbärspannkakor med socker och lönnsirap och massor med kaffe. man skulle ha det så jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback