mitt hjärtas malmö

frid i själen. tillbaka i malmö igår ganska sen kväll, kom hem till ett kök där maten nästan var klar och är verkligen fantastiskt förväntansfull, jag tror att den här hösten kommer bli mycket bra hos mig och liza. och idag ska förhoppningsvis katten få flytta in i sitt nya hem med. jej!

semestern har varit precis som den skulle. solen och sommarvärmen slog nästan rekord i hudiksvall där jag levt i en idyll av bad, kanotpaddling, cykelmeckning, gräsklippning, loppisrundor, grillkvällar, kortspel, franskt vin och minigolf. var i sundsvall en dag och hälsade på en vän som precis cashat in en bunt vuxenpoäng genom att ha köpt ett hus, men vilket hus sen! jag var ganska sugen på att försöka övertala liza om nödvändigheten i att flytta igen direkt när vi vandrade runt på ägorna och kollade, men det har gått över lite nu. sen kom anna ner från sin norrlandstour och det blev mer loppis, le ecologica baginbox och en helkväll på hudiksvalls ittigaste (enda) uteställe - tre bockar! bakfulla däckade vi sedan i blåbärsskogen, skrattande åt tegelpoesi från 1968, och med min kära syster som tog hand om oss idioter. fun times men det är ändå lite skönt att vara hemma igen.

nu jobb. ikväll final fantasy i pildammsparken med moa och martin. peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback