...och sömnen styr även mig visar det sig

jag försov mig idag så pass att jag kom EN OCH EN HALV TIMME försent till jobb. och igår gick jag och la mig vid 11. och när jag kom ut imorse hade någon sparkat massor på min cykel så den var helt skev och sedan halvvägs till jobb började det ösregna och jag hade inte regnjackan med mig. jag vill hem igen och lägga mig. men istället ska jag ha möte. typ nu. hjälp...

******************************************************

har nu pratat med en jätteglad liten gubbe som vill att jag ska rita det finaste huset i byn till honom. det kommer nog bli spännande det här. han var väldigt vänlig. och han gav med sig på att skippa klassicismen med kolonner och shit. hans fru ville ju ha ett modernt hus. så nu är det bara att jobba på. känner mig lite piggare nu faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback