say the magic word

hemma i degeberga, smått bakis men utan att glömma katten, skoj och stoj med familjen idag liksom igårkväll (de är båda sjukt bra, men på olika sätt, och min egen har jag inte alls samma tendens att efter en halvtimme känna mig lite trött på, vilket känns bra med tanke på att jag ska vara hemma i över en vecka), och nu mår jag illa och vet inte om det är gårkvällens dryck eller dagens mat som gjort mest skada...

vi skulle fixa gran idag, men alla somnade efter lunchen och sen var det "för mörkt" tydligen, så dagen har spenderats vid pianot, i pysseltag och i wikipedias förtrollade värld (a.k.a. on the amazing internet). dagens käraste återfinnande för mig och mina syskon är ett framträdande som aldrig fått den uppmärksamhet det förtjänade:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback