all good things come to an end

jag får ont i magen av christer i p3 idag, han som hoppar från broar - jag nästan dör bara av att tänka på det. häromdagen när vi tittade på den senaste bondfilmen var jag tvungen att gå ifrån tvn när de jagades uppe i byggkranen - jag kunde bara inte titta på det. jag tror att min höjdrädsla blir sämre för varje dag...

har även lite ångest över det här med att jag snart måste skaffa mig ett riktigt jobb. fick lite oväntad pepp från min far dock, han sa att det inte var så bråttom och att jag inte skulle söka alla jobb jag hittade, utan faktiskt vara lite kräsen i början och försöka fundera på vad jag faktiskt vill göra helst av allt. och om detta är att bli möbelsnickare så är det det, och då ska jag satsa på det. sånt man egentligen vet innerst inne, men i alla fall jag verkar vara väldigt beroende av att folk uttalar de där sanningarna för mig för att jag ska lita på dom.

jäkligt mycket dålig ny musik på radio idag. jag vill hem och lyssna på ratatat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback