friend of the night

jag blev helt chockad när jag såg vad klockan var, att dagen jämt ska gå så himla fort förbi! men lördagskvällar brukar ju vara ganska roliga, så just idag är det väl rätt ok. plus att det efter den samma kommer en söndag, det är ju inte helt odrägligt heller. och sen en måndag som jag för ovanlighetens skull inte har så hemskt mycket ångest inför! vi ska på möte med den ena av våra tre handledare för exjobbet och spika det formella och det känns som en mycket bra start på veckan!

idag har jag varit på vad man kanske kan kalla för en såndär dejt! en fika med en ny bekant med andra ord. det var kul, man borde försöka göra sånt oftare! hänga med nya människor! det är så skönt att få bekräftat att det finns andra folk därute än dom man träffar varje dag. mer sånt säger jag!

är mkt pepp på utgång ikväll! igår gick jag hem vid tiotiden tror jag, efter quizet på vinylbaren. kollade på senaste avsnittet av grey's anatomy (nåt ska man ju roa sig med när man inte har tv) och somnade innan midnatt! sjukt skönt och verkligen välbehövt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback