loud pipes

jag kan inte sluta lyssna på ratatat. så sjukt bra. när jag, kerstin och liza ska spela på blekingska kommer jag bara vilja spela deras låtar. men det får jag ju inte. inte samma band mer än en gång är regeln har jag hört. hur detta ska gå är för mig ett mysterium. måste hitta lite bra tanzmusik denna veckan känns det som. igår på kb spelades det mycket bra, och på debaser i fredags. men man vet ju inte vad de heter låtarna och hur man ska hitta dom.

jag känner mig oväntat utvilad efter nattens bravader. jag gillar att gå ut och inte dricka speciellt. är trots detta väldigt glad över att jag inte måste köra hem bilen, far kunde klara sig utan den imorgon. så jag får hänga med min lilla katten idag. det känns som det behövs. landa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback