om hur espresso house ibland saves the day

jag har redan läst ut bok numer två 2007 - I taket lyser stjärnorna av Johanna Thydell, och börjat på trean som är hennes andra bok Det fattas en tärning. fick låna den av min lillasyster som jag hade nöjet att hänga med i helgen. hon sa att hon tyckte den var bättre än i taket, och vad jag tycker om saken återstår att se. tror dock att jag sen är redo att gå vidare från ungdomsromanshyllan. för mycket tonårstankar och man tappar greppet om vad som är verkligheten. jag är ju inte 16 längre heller, utan 24 med jobb, tandlagningar och vuxenproblem och sånt. måste läsa om något allvarligare känner jag, för att mitt eget liv ska framstå lite festligare. mer samhällsanalys och mindre första fyllan/kyssen liksom. boktips mottages gärna!

jag läste ut boken på tåget till småland i går lördags morse 07.48 med den godaste capuccinon jag någonsin druckit - thanks to espresso house, säga vad man vill om kedjor men de kan i alla fall sitt kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback