pop the glock

ikväll spelar uffie på kb. jag ska inte gå dit. jag orkar inte samla ihop tillräckligt mycket pepp för att det ska kännas värt hundra jäkla spänn för att dansa till klockan ett en torsdag när jag ska upp och jobba nästa morgon. så är det. även fast pop the glock måste klassas som en första klassens danshit.

istället ska jag diska och läsa en av de fjorton böckerna jag parallellläser (blir det verkligen 3 st l där?) i mitt nya liv där jag ägnar mig mer åt books och mindre åt bloggs: att underhålla bostadsdrömmen - kvaliteter och möjligheter i flerbostadshus fån 1961-1975. en mycket välkomponerad bok med många snygga bilder och mycket information. vi ska träffa en av författarna under studieresan v8. det ska bli väldigt intressant.

jag pratade med min morbror idag med, och vi får bo i hans lägenhet när vi är i stockholm fastän han är bortrest. det blir en långhelg i huvudstaden alltså, med bas mitt på söder. jag hoppas på fint väder och att jag och åsa vid det laget (efter en halv veckas resande och besökande och sovande på folks golv) inte hatar varandra!

och så pratade jag med min mamma. jag ska med upp till släkten i de småländska skogarna i helgen, för att rensa upp efter per som var där och härjade härförleden. jag kan inte släppa att det är ett så konstigt namn för en storm. per liksom. min morbror heter per föresten - vilket proves my point - morbröder kan heta så, inte stormar. far min har lockat mig med ett par nya skogsstövlar i min storlek, köpta speciellt för mig! jag antar att de vill visa att de uppskattar mitt engagemang för träden. jag skulle egentligen helst vilja tokfesta imorgon och sova hela lördagen för att sedan ta på finskorna och gå ut igen, men jag måste ju stå för det där engagemanget med känner jag. det har varit alldeles för mycket snack och nästan ingen hockey alls från min sida på den där fronten, sen i höstas då jag skällde ut dom för att de bara inkluderat de manliga kusinerna i tankarna och planerna dittils. time to man up alltså.

(speaking of which, så ska min, sedan gilmore girls började få mig att kräkas, serieobsession nummer ett men in trees börja visas på kanal 5 nu, det är mycket skog och mycket män där..)

Kommentarer
Postat av: Anders hermansson

Så du verkar inte ha fått mitt förra medelande, eller kanske inte förstått riktigt meningen med min kommentar, din sk dagbok ingår i mitt projekt, var ärlig när du skriver så jag får ut det mesta utav detta.

Ps
Keep it comming honey

Vi läser alla 23 utav oss, om du undrade tidigare så har du svaret

2007-02-09 @ 04:16:00
Postat av: Anders hermansson

OBS!

Tala gärna om för oss vad du heter, och hur vi kan nå dig, vi skulle gärna vilja ställa några frågor inom sex veckor, känn dig hedrad att vi valde dig bland 600 andra bloggar.

Som tack så får du en analys av din mentala hälsa i slutet utav Maj.

MVH
Psykologistudenter
Lunds Universitet

2007-02-09 @ 04:23:10
Postat av: liza

jag ska hänga på blekis till halv sju sju tiden någon gång. tror att jag kommer landa i malmö mellan halv åtta och åtta. och nej, inte tre lll på raken, det får man aldrig skriva. vet dock att astrid lindgren gjort det en gång. men två likadana bokstäver på raken är max.
puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback