ratatat på debaser

efter en oplanerat lång eftermiddagslur orkade vi oss ner till debaser, två tunnelbanestationer bort (den här lägenheten ligger helt sjukt bra i stan!) ikväll för att lyssna på ratatat och tokyo police club. 100 kronor och hur bra som helst! tokyo police club var väl ok, men inte sådär fasligt spännande, men ratatat!! i like! och en hel lokal full med mer eller mindre snygga folk man aldrig sett innan! på något sätt måste vi dock utstrålat att vi inte riktigt hörde hemma, för vi fick hur mycket uppmärksamhet från andra icke-stockholmare som helst. en ville till och med fotografera oss. tror det berodde på min väldigt vackra glittertopp som jag införskaffade innan idag. eller så var det något med tapeten bakom. vi fattade aldrig riktigt vad han ville.

imorgon far vi hem. orkar inte vara borta längre nu, det ska bli skönt att slippa oroa sig för bilfärden, jag ser fram emot att vara i malmö igen. fast jag måste ju köra hem bilen till mor och far med. och skotta. det är väl det minsta jag kan göra som tack. men jag hoppas att snön regnat bort tills dess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback