this is a new start

idag har vi träffat den ena av tre handledare för examensarbetet, och en frågeställning börjar så smått vaskas fram.  ekologisk förnyelse av miljonprogrammet ska det handla om, det är klubbat och klart så långt. malmö stad vill att vi ska ta fram en slags åtgärdskatalog som de ska kunna använda sig av för att få fastighetsägare att göra det rätt, när de ska in och pilla med sina gamla hus från 60- och 70-talen. vi ska åka på studiebesök och läsa en massa spännande böcker, och sen sitta och skriva, skriva, skriva i sju veckor för att vara färdiga den 18e maj! jag tror det kommer bli riktigt intressant faktiskt.

idag har jag blivit klippt och har nästan inget hår kvar på ena sidan. och lugg. det ser ganska roligt ut. men det beror nog mest på att jag ser rolig ut i mig själv ikväll. imorgon kommer jag vara skitsnygg. *hoppas*

(mohaha.) imorgon ska jag jobba jobba, och kanske spela lite gitarr. det borde jag göra oftare. nu sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback