buffalo stance

ikväll var vi på fest i en så sjukt fin lägenhet på renoveringskontrakt. det är så himla trist när människor utan smak och sinne får händerna på fina hus och sen bara renoverar ihjäl lägenheterna. det är troligtvis vad som kommer hända med detta hus - ett hus som jag alltid spanat på för det är så himla annorlunda! och insidan motsvarade förväntningarna från utsidan, mycket fint och hur stort som helst för nästan inga pengar alls. och trevlig värd med, det var inflyttnings/examensfest med mat och kaffe och kaka och många gamla goda- och flera nya människor. sen skulle vi gå till retro men de stängde kl 2, som de alltid får för sig att göra när jag får för mig att gå dit. vi gick och spanade lite på kb-kön efter donau, men det kändes ändå rätt skönt att gå hem sen. varpå jag skickade iväg ett troligtvis dumt sms, men det är så det är bara. det är nu eller aldrig man ska leva. eller sova.

Kommentarer
Postat av: Anders hermansson

http://www.politicsforum.org/images/humour/stfu.jpg

2007-01-31 @ 17:55:06
Postat av: emma

what?

2007-02-01 @ 11:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback