livet och byggtekniken

en förfader till mig, en apotekare vid namn julius brun, skrev någon gång på artonhundratalet den numer dramatiserade livet och elektromagnetismen, en väldigt tjock och respektingivande bok som jag aldrig ens har övervägt att läsa. men jag kom att tänka på den när jag satt och tänkte på vad jag egentligen vill med den här bloggen, i det lilla och det stora. jag kom inte fram till så mycket mer än bara att jag skulle använda hans fenomenala titel för att beskriva vad jag i alla fall i dagsläget kan tänka mig att jag kommer skriva om här - livet, som känns ganska självklart, och byggtekniken som säkert är det tema som kommer lysa igenom mest i det jag skriver, eftersom jag ju har med den att göra i det där livet varje dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback