nothings gonna stop us now

jag ska alldeles strax ge mig ut på stan och köpa nåt fint till mej själv, för det har jag minsann förtjänat! jag fick precis resultatet på vägtentan vi hade innan jul och jag hade klarat den med sån råge att jag fick en fyra! helt fantastiskt då jag inte ens trodde jag skulle klara den innan jag gick dit och skrev!


detta kommer bara någon timmer efter ett mycket positivt möte med exjobbsexaminatorn som hittat världens intressantaste verkliga projekt för oss att skriva om. det känns så bra så jag inte ens vågar skriva mer om det än så i rädsla för att jinxa det. förhoppningsvis ska vi ha ett möte i nästa vecka och reda ut vem som ska vara handledare och vad våra egentliga frågeställningar är, men till dess ska vi jobba med att skrapa ihop underlag till en ”state of the art” – beskrivning av ämnesfältet ”Hållbar stadsförnyelse av miljonprogrammets bebyggelse.” för så är det sagt!

dessutom hade gruppindelningen inför vårterminens projekt kommit ut utan att ge mig ångestknutar i magen. det ska nog bli bra det där! nothings gonna stop us now… 

nu fattas det då inte mycket egentligen. ett lika bra resultat från igår och lite kärlek kanske… 

(för mer sköna 8o-talshits och galet bra musikvideos i pastell besök
hybrisbloggen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback