somewhere a clock is ticking

idag en såndär dag som man bara tar sig igenom för man måste. tentan gick nog rätt bra, men så kände jag väl förra gången med så det betyder inte så mycket i det här fallet. får se hur hon rättar denna gången. förhoppningsvis ganska snart. efter tentan lunch på tamnack thai och sen var planen att ta den obligatoriska eftertentaölen men väl anlända till ölkafét hade regnet hunnit övertyga oss om att det faktiskt var en mycket bättre idé att cykla hem till å, hennes tv-soffor och torra byxor. hyrde en riktigt kass film – art school confidential – 1tim och 38min som kändes som en hel bortkastad eftermiddag. till och med extreme make-over på tv var bättre! ett glas vin som för att kompensera för den uteblivna ölen och sen en påse godis från kungen av sweets som jag cyklade hem med till en helt hjärndöd kväll. den borde faktiskt snart ta slut. jag pallar liksom inte mer av det här nu…

någonstans hoppas jag ändå att det är nåt bra på gång snart. ska bara vila lite, men sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback