testcard girl

inkonst igår var tyvärr lika tråkigt som inkonst brukar vara. det är så trist, jag vill att det ska vara ett bra ställe som förr, men varje gång jag ger det en ny chans blir jag lika besviken. nu ska jag hålla mig därifrån ett tag tror jag. och försöka bättre själv. jag föraktar folk som bara klagar men inte gör något åt saken själva, sin arbetssituation, sitt förhållande eller hur det fungerar i samhället och på dansgolvet. mer om detta projekt när det mognat lite. ser positivt på framtiden.


 

denna veckan börjar min sista termin på malmö högskola. jag ska jobba så mycket jag kan, läsa så mycket jag orkar och försöka skriva ett så bra examensarbete så det blir slagsmål om mig. tis my plan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback