white rose movement

169163-1

dock ingen massrörelse i malmö - kb var tommare än jag någonsin varit med om. det var jag, liza och karin (åsa bangade i entrén då man typ kunde se att det var en annan person där inne..) och kanske 20 personer till! helt omöjligt att få till en bra spelning alltså. men jag gillar skivan - kick - och förutom en knagglig start och ett par inte så bra undantag från den annars väldigt imponerande låtlistan, så var det inte white rose movement det var fel på utan i princip allt annat. antingen så är vi väl ensamma om vår goda smak, eller kanske mer troligt att vi är de enda med 140kr att lägga på kb sista dagen i den fattigaste månaden på året (fast bodoni var det minsann folk på...). det var helt enkelt väldigt många som missade vad som kunde varit en riktigt bra kväll! - thanks for coming, sa han den snygge blonda när vi gick. my pleasure säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback