accelerator 2007

helt gratis typ, eller ja, i lördags kväll stod jag och vaktade så inga obehöriga sprang in bakom scenen eller vid mixerplatsen i tältscenen och sen efteråt rev vi kravallstaket, fick jag gå på accelerator. om det inte hade varit för den där jamie t somjag verkligen tycker är dålig och att det var lite geggigt att riva, hade jag nästan kunnat betala för det.

solen sken båda dagarna, även lördagen som började med ösregn men molnen sprack upp ungefär samtidigt som jag anlände till frescati. electrelane, isis, css och interpol - superlativen skockar sig. med det undantaget att min favoritlåt med css - music is my hot hot sex - lät helt fruktansvärt. liksom modest mouse. och det var en besvikelse att allhuset där the presets skulle spela efter interpol bara tog in ett par hundra av flera tusen besökare. vi var ju för sena såklart. jag hade verkligen velat se dom. på lördagen var jag mest intresserad av junior boys och studio som båda spelade i tältet där jag var.

jag tog några bilder, men dom blev inte så himla bra. men att åka till stockholm var bra. nu en vecka vardag och sen är det nog minsann semester! kanske ett par dagars jobb nästa vecka om de behöver mig, men inte mer än så. ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback