mitt så kallade liv

eftersom jag av sjukdomsskäl varit hänvisad till sängen de senaste tre dagarna har jag återupplevt min tonårsförälskelse i den fantastiska serien mitt så kallade liv via den nästan lika fantastiska sidan tv-links. jag kommer ihåg att jag i mitt rum (som på den tiden var så smakfullt inrett som med lavendelfärgade tapeter och knallröda garderobsdörrar - vad tänkte de egentligen med mina föräldrar..?), på insidan av garderobsdörren, hade en bild av jared leto från nåt av de där avsnitten. och att jag tyckte kompisen rayanne var så himla snygg i sina flätor och spännande kläder. och besvikelsen när det bara tog slut sådär, utan att sluta på riktigt. som upplagt för en nästa säsong där angela antingen skulle bli tillsammans med jordan igen och han skulle typ börja prata, eller att hon skulle fatta att grannen brian ju älskade henne, och bli tillsammans med honom istället (fast det tyckte ju inte jag, hur skulle hon kunna välja brian framför jordan - världens snyggaste?) och vad som skulle hända med alla de andra karaktärerna. jag var tvungen att googla det nu, och serien lades tydligen ner pga bristande tittarsiffror! hello!? stört. hittade en del kul info dock. internet, good old. som citat (från IMDb):

Rayanne: You wanna have sex with him.
Angela: Who?
Rayanne: Who. Jordan. Catalano. Come on, I'm not gonna tell anyone, just admit it.
Angela: I just like how he's always leaning. Against stuff. He leans great. Well, either sex or a conversation. Ideally both.

jag blir helt varm i hela kroppen av det. eller så är det febern. jag vet inte. men nu när det är över kan jag kanske koncentrera mig på att bli frisk och kry istället. det är ju snart helg igen. och inte vilken helg som helst. så nu ska jag somna och vakna nästan frisk (kanske inte helt, eftersom jag ändå är sjukskriven imorgon med. jag behöver verkligen någon som förklarar det här med att arbeta och vara sjuk och försäkringskassan och sånt för mig, snabbt - det känns som en typisk sådan där sak man bara ska veta när man blir 25....).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback