accelerera eller inte

det finns jobb till mig som scenvakt på accelerator i stockholm. mot 9 timmars arbete får man en dag gratis accelerator och ett mål mat. nu är ju frågan - kan jag eller inte? det kostar förfärligt mycket att åka tåg. lite mindre att flyga, men fortfarande blir det över 1000 spänn för att åka iväg och jobba. plus att jag inte känner en enda som ska dit. och att jag ska se interpol redan på onsdag. men det är ju många andra bra som ska spela. och jag lär ju inte vara ensam där. åh, denna beslutsångest. måste fundera.


Kommentarer
Postat av: emma

det kändes som en så bra idé igår. idag är jag helt sjuukt trött. och värre kommer det ju bli, varje kväll denna veckan är bokad med roligheter. jag kanske inte orkar.

2007-06-26 @ 07:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback