en midsommarnattsdröm

just hemkommen från nattbad med josefin. det kommer bli en bra resten av året känner jag. om man inleder det så hurtigt som vi kan inget gå fel! hela dagen har varit lyckad: fin fest med mat och quiz och trevliga människor och rundpingis, och sen en annan fest där vi åt världens godaste ost vi köpt för dyra pengar, mycket bra spenderat - är dock inte lika nöjd med våra jordgubbar - och sen debaser som faktiskt inte var så hett alls faktiskt. men vi bestämde oss för att svalka oss med ett dopp ändå. det känns bra. undrar hur språkvetaren skulle tänka om den här texten. suck. jag är allt för onykter för att vara vaken. ska nu lägga mig och hoppas att drömma om min framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback