ett besked, tack!

allt skulle vara så bra om det inte vore för att jag INTE VET hur det kommer bli med flytten. jag vet inte NÄR det blir, och inte ens egentligen OM. det börjar göra mig irriterad eftersom jag av denna anledning inte kan planera mina semesterveckor och just fick avstå från att köpa biljetter till 5 dagar i berlin med å & k. verdammt. jag ville så gärna, så gärna, men jag vågar inte eftersom jag då antingen precis har flyttat, alternativt precis kommit hem från hudiksvallssemester. jag hoppas på det senare, men har inte speciellt höga förhoppningar om saken. men att tänka på saken fram och tillbaka leder mig ingenstans utan gör mig bara trött och irriterad. ungefär samma sak som med männen. jag tänker en förbannat massa, men det leder ju ingenstans det heller. fast skillnaden är ju då att med lägenheten KAN jag inte göra situationen bättre, utan bara vänta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback