girl and the sea

ikväll har jag uppfyllt en av mina drömmar. jag har typ alltid velat vara en sån där som får för sig att springa till havet och bada om det inte finns nåt annat fint att ta sig för, men har alltid trott att jag inte skulle palla. ikväll efter en lång och både händelse- och glädjerik dag tryckte jag ner fötterna i mina trotjänare reebok, la bikinin i shortsfickorna, snörde en gammal tröja runt midjan och en liten liten handduk i handen, och bara svävade ner till djuphavsbadet. det tog inte ens speciellt lång tid. vattnet var underbart svalkande och kvällssolen lyste på mig och alla fjortisarna som hänger där nere. (får de verkligen vara ute så sent på kvällen själv? tonåringar på allmän plats borde förbjudas..) och efter att ha promenerat hem igen känner jag mig helt sjukt harmonisk. nästan så det är religöst.

nu musik till imorgon - jag och kerstin kör elektronisk indie och andra godbitar på hiphopklubben på debaser. från kl 19. kom, säger dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback