note to self

jag har på senaste dagarna insett att jag vid ett flertal tillfällen, när jag hamnat i en nervös situation, tvångsmässigt pratat om solen! solen! hur tretton är inte det!? skärpning. no more of that shit.

igår firades det på allehanda platser i staden. jag, å och k drack öl på sapla för att fira att å är den första kvinnan som anställts på peab anläggning - någonsinn!!! - och sen firade vi slutet av a:s 25årsdag med godis och the queen, en film som inte på långa vägar motsvarade mina förväntningar. godiset och sällskapet var gott dock, och idag ska jag fundera på om jag är mer sugen på tyskar eller fransmän, och sen eventuellt boka en semester ikväll! fira, fira!

sen att det ska vara midsommar på fredag. jag är ledig hela dagen tydligen. !!! om jag bara visste vad jag skulle ta mig för skulle jag kunna glädja mig. men jag har ingen aning. har bara lösa planer och känner mig liten och vilsen. tyckte idén om en heldag/helkväll i köpenhamn var en bra idé, men jag vet inte om j var så sugen. eller något slags firande med hennes bekanta, eller med a:s.  eller så åker jag hem till mors och fars tomma hus och hänger med bina. det är tråkigt att högtiderna ska innebära sådan ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback