winter passing och summer smiling

igårkväll hyrde jag en väldigt bra film - winter passing - med min favorit ed harris och helt fantastiskt vackra zooey deschanel. det var välspenderade 15 kr och jag rekommenderar den varmt. den fick mig att längta till november och att flytta ut på landet, samt att börja storgråta när hon var tvungen att dränka sin leukemisjuka katt. dessutom var musiken precis sådan som jag längtat efter. på det hela taget mycket bra. sen att jag förstörde filmupplevelsen genom att ligga kvar i soffan och kolla på tv-film - vidriga stereotypparaden i eurotrip på femman och sen enigma på fyran, är en annan sak.

idag andra bullar. om någon timme ska jag och josefin på eftermiddagsutflykt till köpenhamn! utomlandet! sommar! och jag ska dit igen på onsdag ju, på interpol på vega! sommaren är bra. jag tror jag sparar bilutnyttjandet till nästa helg, är bjuden på fest på lördag i k-town, och kan ju ta en runda där sen på söndagen. det tror jag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback