vårfest med familjen på jeriko

jag måste säga att jag gillar jeriko när det bara är öppet i bardelen! det blir sådär trångt och svettigt, fast på ett härligt sätt. och det är som att jag alltid mår liite bättre när jag är där, än innan liksom. inte illa. igår var det releasefest för familjen, och det som dom säger snurrar i min skalle av gårdagens dans och ölkonsumtion. good times. där var helt mycket snygga folk med, det måste ha något med den här fantastiska årstiden som kallas våren att göra.

min depression från veckan känns idag när solen skiner och jag är ledig väldigt avlägsen och inte ens tråkiga påminnelser om att jag kanske borde spara inför sommaren kan få mig på dåligt humör. jag ska ut i solen och sen ikväll är det festligheter igen! good times indeed.

det är nu föresten bokat att klubb uniform spelar i t-gången på smålands den 14e april! weeha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback