yet we continue to build there

imorgon ska jag gå upp 3.45 för att åka till göteborg på seminarie. det är vansinnigt egentligen. jag har fixat mackor och nyponsoppa i kylen, och bestämt vad jag ska ha på mig. måste packa en liten påse med, behöver nästan inte ha med något alls, men en bok kan ju vara bra. kommer ju ha ganska mycket restid att spendera helst sovande eller läsande. vi ska träffa han som ska vara processledare för det stora projektet som exjobbet ingår i, imorgon med. han undrade tydligen hur pass aktiv roll vi skulle ta i seminariet. jag tänkte nog vara rätt tyst måste jag säga. vet inte vad han förväntar sig. men det ska bli skönt att etablera en kontakt med honom, och kanske få rätsida på vad som egentligen ska hända.

jobbade heldag idag. åtta timmar, utan att vilja slita mig i håret eller cykla hem i förtid. det är verkligen inte det vanliga det. chefen berättade att han skulle träffa en christoffer som studentkraft fixat till honom, på fredag. det kändes bra. det kommer visserligen bli lite meckigt rent logistiskt, att samordna våra scheman och sånt eftersom där bara finns två datorer och vi då kommer vara tre som ska jobba på dom. men jag tror det kan bli bra, så länge han inte är fel på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback