jag kommer inte att svälta ihjäl!

jag har ett anställningskontrakt i väskan. min blivande chef har skrivit på det. jag ska bara skriva på med och skicka tillbaka det till honom, sen är det på riktigt på riktigt! en anställning! ett jobb! med en månadslön way over csn-nivå, men tyvärr också way under den av facket rekommenderade ingångslönen. men jag tyckte det var ok ändå. fick honom att lägga sig på tusenlappen över det han erbjöd i alla fall! tillsvidare. en månads uppsägningstid. jag får ta ut förskottssemester eller obetald semester i sommar, och vara tjänsteledig upp till 10 dagar fram till september för att avsluta lindängenprojektet! och så lite ensamarbete som möjligt, skulle han se till. kommer dela min tid mellan bramnert byggadministration ab i limhamn och konstruera inne i stan. jag börjar den 11e juni. madness!

Kommentarer
Postat av: liza

congrats love!! jag visste att det skulle gå vägen. och att du dessutom slipper jobba ihjäl dig i sommar, det är ju fantastiskt. puss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback