morötter?

hade en riktigt spännande upplevelse i gymet på friskis idag. har inte besökt detta mitt i vintras nästan andra hem på väldigt länge nu, styrketräning är så jäkla tråkigt, och innespring känns bara inte ens som ett alternativ när solen skiner som den gjort den här våren och det inte är halt om vägen längre. idag fick jag dock för mig att gå dit efter det där passet halv 5, för att verkligen trötta ut mig med 20 minuter på löpbandet innan det var helg på riktigt. och jag tror att jag hade läst något om det på dyngan, men jag blev ändå mäkta förvånad när där var fest! mycket underligt. dj dd (tror jag han hette) stod och spelade beats och det bjöds på frukt, proteingodis och cider! och öronproppar. tycker det  var fint av friskis. lite märkligt, men fint. tänk om man fick sweets varje gång man går och tränar! de håller tydligen på till 22 ikväll med. party, party! det konstigaste hände dock när jag sprungit färdigt och stretchade, så gick de runt och filmade, och kom fram och frågade om jag ville vara med på kort! "nej tack, helst inte" svarade jag, och hon verkade helt förvånad! där kan man tala om mingelbilder med stil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback