spår 4 - the park

idag har jag varit ledig. helt ledig. hur skönt som helst! ok ganska bakis, men inte så fasligt ändå. stört med tanke på hur mycket som intogs igår. hela dagen har jag spenderat i solens sken. drack kaffe med malena på hennes mammas balkong och fick flashbacks från våra bakisdagar i eddan, ska bli fint att ha henne hemma i sommar, och sen folkets park med liza och karin. min stora kärlek. parken. sen gick jag till mobilia och köpte en digitalkamera, typ en minut innan dom stängde på siba. han som sålde den till mig verkade ungefär lika på hugget som jag. zombiehandel. nu laddar jag det lilla batteriet. det ska laddas i 330 minuter. jag kan inte ens räkna ut hur länge det är. snart kommer anna hit på fläskpannkaka. jag vill bara sova. imorgon allvar igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback