"jag är snygg och dansar bra"

imorse läste jag och min gode vän m kontaktannonserna i sydsvenskan. en kvinna hade avslutat sin efterlysning med den fantastiska meningen jag använt som titel för dagens inlägg, och som jag härifrånochmednu ska använda som motto i livet. om något går mig emot ska jag upprepa den som ett mantra och jag är säker på att allt kommer lösa sig. jag känner mig tillochmed mindre bakis när jag tänker på det. mycket välbehövt. kalasen igår blev nästan lite för bra känner jag. ibland är det som att det inte existerar något som kan liknas vid stopp i hela ens hjärna. då går det lätt som det går. att man sover bort nästan hela solsöndagen tillexempel. menmen. jag är snygg och dansar bra. se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback