svärdet i tandstenen

idag har jag varit hos min helt heta tandläkare och fått beröm för min tandstatus! förra året hade jag en hel del hål och början på hål, men idag ingenting! jag har varit SÅ duktig med min tandtråd och munskölj och återinförandet av fluortuggummituggande. jag är verkligen fantastiskt nöjd med att det givit resultat, allt mitt slit. plackers, is the shit alltså! och han polerade bort min tråkiga missfärgning på framtanden igen. den kommer ju tillbaka, mystiskt det där lite, men jag kanske får överväga kaffesugröret igen ändå, men idag har jag ett vitt skinande leende. jehej! det enda som inte var kul, förutom priset då, nästan 600 kronor fick jag betala totalt, var tandstenen som skulle bort. fy farao vad jag tycker det är obehagligt. det kvittar hur lugnande han talade med mig, jag trillar nästan ur stolen så illa som jag mår av det. och det värsta är ju att jag tydligen inte kan göra något mer för att inte behöva utstå samma sak igen nästa år. svärdet i tandstenen. någon med en bra idé som vill hjälpa mig att göra ett försök?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback