snart har helgen v 4 tagit slut...

shopping och fest är det bästa jag vet, och denna helgen har varit fullspäckad av bägge delar.

martins kalas i lund, sen jeriko och the space between, och efterfest med malena like in the old days. ett par timmar senare lördagskaffe på kaffebaren, som ny där jag köpte två tröjor, ett par snowjoggings och svarta örhängen, unik design där jag blev helt tokig i huvudet och köpte en svindyr regnjacka men för det fick jag ett par strumpbyxor helt gratis och anna fick ett rosa äpple i ett halsband, och sen hansa där jag köpte ett efterlängtat dior addict-läppglans som är helt sjukt fint att jag nästan vill gråta. übergeil på smålands en seg första timme som sen byttes mot nästan extas, sjukt lyckat, jag älskar smålands och vår musik. och inte har jag behövt vara ensam heller, trots lizas semester, skönt att veta att jag klarar mig (inte utan att det är kämpigt dock..). och imorgon är det måndag...




Kommentarer
Postat av: Pixiekatten

party like the good ol' days :) fan va fint de va att vara back in buisness.. tack darling för en fin kväll

2008-01-28 @ 01:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback