jag vill ta berlin men nu meddetsamma!

elva timmar på jobb och jag vet att jag kanske klagar men jag har verkligen SJUKT mycket att göra och är riktigt orolig att jag inte kommer bli klar i tid. men jag måste ju, eftersom jag två timmar efter deadline-onsdagsarbetstiden är över ska boarda ett sterling-flyg mot fantastiska staden berlin där våren redan är kommen och josefin fin har ett stort rum med tysk gästfrihet som jag och kerstin ska få ta del av i nästan fyra hela dagar! jag längtar. 

jag skiter i det tråkiga just nu. lyssnar på musik och drömmer mig bort. till berlin. till amsterdam. och st petersburg. idag betalade jag flyget dit. jag och the anna ska verkligen åka till ryssland. sjukt mycket roligare att tänka på än verkligheten och dagen. och berlin snart. hittade en skiva med josefins bilder från sist. och nu är det vår...

image48

jag och kerstin i väntan på bussen

image49

studerande staden

åh. berlin, berlin. 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback